.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای شایعات جدید پیرامون حال میرحسین


باشگاه خبرنگاران: اردشیر امیر ارجمند عامل وابسته به سرویس‌های جاسوسی غربی و صهیونیستی و از اعضای نزدیک به گروهک تروریستی منافقین با حضور در برنامه شبکه بی‌بی سی، وابسته به بهائیان، از وخامت حال میر حسین موسوی و بستری شدن وی در بخش سی سی یو خبر داد.
 
در تماس‌های برقرار شده با منابع مختلف مشخص شد نامبرده یک عارضه کوچک قدیمی داشته است که با درخواست و تقاضای خانواده‌اش، او برای چکاپ نزد پزشک مورد اشاره و وثوق خانواده برده شده تا آزمایش‌های معمول روی وی انجام شود.
 
اخرین خبر‌ها و کسب اطلاع خبرنگاران حکایت از آن دارند که آزمایش‌های انجام شده روی موسوی جواب عادی داشته‌اند و عارضه قدیمی موسوی با تجویز دارو به صورت عادی قابل بر طرف شدن است و او بدون هیچ مشکلی هم اکنون در منزلش است
 
خبرهای دریافتی حکایت از این امر دارند که با توجه به شرایط سنی نامبرده، تا به این لحظه تمام تقاضاهای وی و خانواده‌اش مبنی بر انجام چکاپ‌های معمول و ملاقات پزشک بدون هیچ محدودیتی انجام شده و تمام ملاقات‌ها و آزمایش‌ها نیز در حضور و با درخواست خانواده‌اش صورت گرفته است.
 
با این شرایط باید گفت جنجال سازی‌های ضد انقلاب مبنی بر اینکه حال میر حسین موسوی مساعد نیست کذب محض بوده و در حقیقت صحت و سلامت موسوی خبر بسیار بدی برای اپوزوسیون است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.